Heeft u reeds vergeefse pogingen achter de rug met verschillende marketingvormen? En zou u willen weten welke vorm wél succesvol is, zónder al te diep in de buidel te moeten tasten? Bereikt u liever uw specifieke doelgroep dan de grote massa? Dan is dit artikel wellicht iets voor u! Mailmaps is de ideale partner voor het opzetten van een succesvole mailing campagne. Deze vorm van marketing wordt steeds meer gebruikt door ondernemingen die kansen zien in de huidige ontwikkelingen op online gebied en de stijging van de populariteit van de smartphone. De effectiviteit was voorheen echter nog nooit zo hoog als nu. Waar lligt de kracht van mailing marketing? Mailmaps heeft enkele miljoenen consumenten in haar database. Deze consumenten willen allemaal relevante reclame ontvangen, hier hebben zij zich namelijk voor aangemeld. Dit houdt in dat een verzonden mail niet bij iemand aankomt die er geen interesse in heeft. Bij het invullen van de gegevens hebben zij onder andere het geslacht, leeftijd en woonplaats ingevuld, waardoor er een precieze selectie van een gewenste doelgroep kan worden opgesteld. Elke onderneming heeft tijdens een samenwerking met Mailmaps beschikking tot deze database. Er kan eenvoudig een selectie worden gemaakt die van regionaal naar landelijk kan worden uitgebreid. Op de website kunt u een eenvoudige kostenschatting maken door aan te geven welke gebieden u ongeveer op de hoogte wilt brengen van uw product of dienst. Daardoor komt u niet voor verrassingen te staan en weet u waar u aan toe bent. Mailmaps bekijkt vervolgens samen met u de mogelijkheden om uiteindelijk tot een verdere en specifiekere selectie van de doelgroep te komen. Uiteindelijk zullen de resultaten van de campagne gerapporteerd worden naar de klant, waardoor er heel eenvoudig kan worden bekeken welke successen de campagne heeft behaald. Deze rapporten zullen in twee delen aan de klant worden geleverd.
Meer informatie? Kijk dan op deze site. |
http://www.mailmaps.nl/email-marketing |